• Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Produsele sunt comercializate si livrate in Romania.


Programul de livrare a comenzilor online este:

- luni - vineri intre orele 09:00 - 19:00

- sambata intre orele 9:00 - 13:00 ( in unele locatii ) 

Procesarea comenzilor se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi fiind intre 1-5 ore lucratoare. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfarsitul saptamanii vor fi procesate incepand de luni in ordinea primirii lor.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Livrarea produselor se realizeaza prin intermediul uneia dintre companiile de curierat de mai jos: <br>

  • - Cargus: Telefon 021 9330 | 021 9282
  • Program:

    Luni – Vineri: 8:00 – 20:00

    Sâmbătă: închis

    Duminică: închis

  • - DPD: Telefon 031.824.9090*, Serviciu clienți L-V/9:00-17:00 , dpd.ro/contact


  • Puteti afla detalii despre stadiul livrarii coletelor dumneavoastra din contul de client -> Urmareste expeditie.


    Costul livrarii este variabil si depinde de greutatea produsului achizitionat. Acest cost este afisat in pagina fiecarui produs si in cosul de cumparaturi. Pentru multe dintre produse, transportul este gratuit si se afiseaza aceasta mentiune in pagina de produs.

    La stornarea comenzilor costul de transport nu se storneaza.

    Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul de livrare poate suferi modificari, in functie de factori externi ( ex firmele de curierat, vreme, sarbatori legale, etc). In cazul localitatilor cu km suplimentari timpul de livrare poate creste.

    Anularea comenzilor online se face telefonic sau prin e-mail trimis pe adresa comenzi[@]bekid.ro.

    Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor, Black Friday, sau a campaniilor promotionale

    In perioada sarbatorilor de Paste, sau de iarna, black friday, campanii promotionale, etc intervalul de timp estimat procesarii unei comenzi poate fi de 3-10 zile.

    Contacteaza echipa Bekid.ro

    Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, scrie-ne pe adresa comenzi[@]bekid.ro