2 x Suzeta Flexy pentru nou nascuti in forma anatomica, 3+ luni, alb
Descriere produs
Suzeta Flexy de la Nanobebe,
silicon, dintr-o singură bucată, forma anatomică
Sunt fabricate din silicon fără BPA și fără ftalați.
Suzeta este atât durabilă, cât și extrem de moale iar datorită designului său ușor și ergonomic va rămâne cu ușurință în gura mică a bebelușului. Știm cât de ușor poate scăpa cel mic suzeta din gură, mai ales în timpul somnului.
Suzetele Flexy de la Nanobebe îi vor calma pe bebeluși încă din prima zi.
Construcția dintr-o singură piesă îndeplinește standardele Academiei Americane de Pediatrie, iar forma unică a mamelonului promovează dezvoltarea orală sănătoasă și descurajează confuzia mamelonului atunci când este alăptat.
Cele două orificii laterale sunt construite special pentru a ajuta la eliminarea excesului de salivă pentru a evita iritațiile.
Caracteristici
Suzetă extra-moale pentru confortul copilului
Designul ergonomic ajută la menținerea suzetă în gura copilului
Construcția din silicon dintr-o singură bucată aderă la liniile directoare ale Academiei Americane de Pediatrie pentru nou-născuți
Forma unică a suzetei promovează dezvoltarea orală sănătoasă
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.